Με το Digital Pass, για εξ αποστάσεως παρακολούθηση
Το μεγαλύτερο φεστιβάλ διαφήμισης στον κόσμο, Cannes Lions International Festival of Creativity, δίνει για πρώτη φορά τη δυνατότητα εξ αποστάσεως παρακολούθησης των εργασιών του.

Συγκεκριμένα, λανσάρει το Digital Pass, οι κάτοχοι του οποίου θα έχουν τη δυνατότητα online παρακολούθησης πλούσιου, επιμελημένου περιεχομένου από τις εργασίες του Φεστιβάλ. Το περιεχόμενο θα είναι διαθέσιμο για όλες τις ψηφιακές οθόνες κάθε μέρα από 9.30 το πρωί έως 9.30 το βράδυ, με προσβάσιμα «catch-up» καθ’ όλη τη διάρκεια της νύχτας, καλύπτοντας έτσι όλες τις διεθνείς ζώνες ώρας. Η επιμέλεια του περιεχομένου -που περιλαμβάνει ζωντανό και μαγνητοσκοπημένο υλικό- φέρει την υπογραφή του BBC, καθώς επικεφαλής είναι τα πρώην στελέχη του BBC Glenn Barton (σκηνοθέτης), και Ian Russell (παραγωγός), σε συνεργασία με δημοσιογραφική ομάδα της οποίας ηγείται η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια του BBC, Tina Daheley.

Η κάλυψη θα συμπεριλάβει πάνω από 30 ομιλίες από το πρόγραμμα του Φεστιβάλ, πάνω από 150 αποκλειστικές συνεντεύξεις με επιλεγμένους ομιλητές, ζωντανές συνεντεύξεις με CMOs, ρεπορτάζ από την Croisette, κ.α. Στο επίκεντρο βρίσκονται φυσικά τα βραβεία Cannes Lions, με αποκλειστική, behind-the-scenes πρόσβαση, συνεντεύξεις με τους νικητές και Προέδρους των κριτικών επιτροπών, καθώς και ζωντανή αναμετάδοση από συνεδριάσεις των κριτών. Το κόστος για το Digital Pass ανέρχεται σε 99 ευρώ για 5 ημέρες περιεχομένου και θα είναι διαθέσιμο στο site του Φεστιβάλ από τις 14 Ιουνίου. Σύμφωνα με τους διοργανωτές, σκοπός του Digital Pass είναι να δώσει πρόσβαση στο περιεχόμενο του Φεστιβάλ σε ακόμη περισσότερες γεωγραφικές περιοχές και στελέχη από κάθε βαθμίδα της βιομηχανίας. Επίσημος εκπρόσωπος του Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών στην Ελλάδα είναι η Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ).