Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε, οι χρήστες που εγκατέστησαν μια εφαρμογή αφού την τέσταραν μέσα από κάποιο playable ad ήταν 60% πιθανότερο να ανοίξουν τελικά το νέο τους παιχνίδι, σε σύγκριση με εγκαταστάσεις που έγιναν από non-playable ads. Προκειμένου να διατηρήσει αυτή τη δυναμική, το Facebook επιτρέπει playable ads και σε rewarded video και σε interstitial μέσω του Audience Network.

Παράλληλα, λανσάρει νέα εργαλεία μέτρησης για playable ads, που καταγράφουν πότε ένας χρήστης ξεκινά να αλληλεπιδρά με ένα playable ad, πόσο ενεργά το κάνει, αλλά και το outbound traffic. Αυτά ωστόσο αφορούν τους developers και οι διαφημιστές θα πρέπει να χρησιμοποιούν διαφορετικά metrics, όπως τα viewability και completion.

Σύμφωνα με το κοινωνικό δίκτυο, το 57% των mobile developers θεωρούν ότι οι διαφημίσεις εντός των εφαρμογών μπορούν να βελτιώσουν το user retention χωρίς να μειώνουν την εμπειρία του παιχνιδιού. Όπως υποστηρίζουν στελέχη της αγοράς, το rewarded video format όπως και τα playable ads είναι λιγότερο invasive και περισσότερο engaging, επιτυγχάνοντας έτσι ισορροπία μεταξύ βέλτιστης εμπειρίας χρήστη και monetization.
(Πηγή: TheDrum)