Με νέα φιάλη και καμπάνια

Στο πλαίσιο αυτό, η Coca-Cola 3Ε –στο χαρτοφυλάκιο της οποίας ανήκει πλέον το brand- διοργάνωσε πρόσφατα διαδραστικό event παρουσίασης, το οποίο στηρίχθηκε στη νέα παγκόσμια καμπάνια «Famous For A Reason». Η καμπάνια έρχεται να υπενθυμίσει ότι η φήμη κερδίζεται μέσα από την προσπάθεια και την επιμονή, παραπέμποντας στην ιστορία του brand. Σύμφωνα με αυτή, το πάθος για ποιότητα, η καινοτομία και η επιμονή για το καλύτερο είναι τα χαρακτηριστικά που κτίζουν εδώ και 118 χρόνια τη φήμη του brand.

Οι προσκεκλημένοι στο event συμμετείχαν σε ένα εμπειρικό ταξίδι στην ιστορία της μάρκας στον χώρο Amalias 36, όπου μέσα από 4 θεματικά δωμάτια και με τη συνοδεία γευσιγνωστών, μυήθηκαν στα μυστικά της μάρκας. Η νέα φιάλη, η οποία διατίθεται ήδη στην Ελλάδα, είναι εμπνευσμένη από την ιστορία της χώρας καταγωγής του brand, τη Σκωτία, και διαθέτει δυναμικό, σύγχρονο σχεδιασμό, αποπνέοντας στυλ και ποιότητα. Το λανσάρισμα συνοδεύεται από την καμπάνια «Famous For A Reason» με βασικό όχημα το νέο τηλεοπτικό σποτ. Στη φωτο από αριστερά τα στελέχη της Coca-Cola 3Ε Δημήτρης Ζαφειράκης Senior Brand Manager Spirits, Χριστίνα Λιδωρίκη Brand PR & Events Manager και Γιάννης Αθανασιάδης Spirits & Snacks Unit Director.