Το Facebook λανσάρει νέα καμπάνια, προωθώντας τα οφέλη των targeted ads για τις μικρές επιχειρήσεις. Καθώς συνεχίζεται η διαμάχη για την ιδιωτικότη- τα στο διαδίκτυο, το Facebook θέλει να υπενθυμίσει το πώς οι προσωποποιημένες διαφημίσεις μπορούν να βοηθήσουν τις μικρές επιχειρήσεις που προσπαθούν να επιβιώσουν εν μέσω πανδημίας. Στο πλαίσιο αυτό, η πλατφόρμα λάνσαρε την καμπάνια «Good Ideas Deserve to be Found», με πρωταγωνιστές πραγματικούς ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων που αξιοποίησαν τα apps του Facebook ως «σωσίβια λέμβο» κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Περιλαμβάνει ένα σποτ 60’’ και ένα σποτ 30’’, το οποίο προβάλλεται στην τηλεόραση, το ραδιόφωνο και σε ψηφιακές πλατφόρμες. Στόχος της καμπάνιας είναι να αναδείξει «το diversity, την ιδιαιτερότητα και τη δημιουργικότητα» των μικρών επιχειρήσεων στο Facebook, ορισμένες εκ των οποίων «δεν θα υπήρχαν χωρίς το όφελος των εργαλείων μας», ανέφερε ο Andrew Stirk, Head of Facebook Company Brand Marketing.

(Πηγή:Campaign)