Σε αλλαγές στην ad platform προχωρά το Facebook, ώστε να προσαρμοστεί στους νέους περιορισμούς δεδομένων της Apple, οι οποίοι έχουνε επηρεάσει τη δυνατότητα των marketers να μετρήσουν την αποδοτικότητα των campaigns στα κοινωνικά δίκτυα, δίνοντας σε πολλά brands μία διαστρεβλωμένη εικόνα του ad performance.

O VP of Product Marketing της Facebook, Graham Mudd, παρουσίασε την Τετάρτη 20 Οκτωβρίου, τις αλλαγές στις οποίες προχώρησε η πλατφόρμα. Ανέφερε ο ίδιος ότι το Facebook θα μπορούσε να λειτουργήσει πιο απρόσκοπτα με το SKAdNetwork της Apple, το οποίο είναι το περιβάλλον που επιτρέπει στους προγραμματιστές να διατηρούν ένα βαθμό ελέγχου στην κοινή χρήση δεδομένων.

Το Facebook διευκόλυνε επίσης τους μικρότερους διαφημιζόμενους να αναπτύξουν το λογισμικό μετατροπής του, που ονομάζεται Conversions API Gateway, «χωρίς ιδιαίτερους πόρους ή εμπειρία κωδικοποίησης». Τέλος, ανέφερε ότι το Facebook θα λανσάρει το επόμενο έτος το «private lift» modeling για τους διαφημιζόμενους που χρησιμοποιούν τη μέτρηση του conversion. Η ιδέα είναι να συνεχιστούν οι μετρήσεις απόδοσης των campaigns χωρίς τη χρήση προσωπικών, ταυτοποιήσιμων πληροφοριών των χρηστών. (Πηγή: AdAge)