Αναζητά τρόπους καταπολέμησης ψευδών ειδήσεων στην πλατφόρμα

Σε σχετικό post, ο Zuckerberg ανέφερε ότι είναι «τεχνικά και φιλοσοφικά» δύσκολο να καθοριστεί τι είναι ψεύτικο και τι πρέπει να γίνει με αυτό. «Είμαστε υπέρ του να δίνουμε φωνή στους ανθρώπους, πράγμα που σημαίνει ότι τους αφήνουμε να μοιράζονται οτιδήποτε θελήσουν», ανέφερε χαρακτηριστικά. Σύμφωνα με τον ίδιο, τα νέα βήματα πιθανόν να περιλάβουν τη δημιουργία καλύτερων συστημάτων εντοπισμού ψευδών ειδήσεων, δυνατότητα για εύκολη αναφορά τους εκ μέρους των χρηστών, επιβεβαίωση ιστοριών μέσω third party συνεργασιών με οργανισμούς, προειδοποίηση μέσω ειδικής σήμανσης. Σημειώνεται ότι την προηγούμενη εβδομάδα, το Facebook δήλωσε ότι θα σταματήσει να διακινεί διαφημίσεις, τις οποίες κρίνει ως παραπλανητικές.

(Πηγή: AdAge)