Στόχος να δημιουργήσει βιώσιμα business μοντέλα για τον κλάδο

Την ειδησεογραφική υπηρεσία του, Facebook News, λανσάρει το Facebook στην αγορά της Βρετανίας, στην οποία θα παρουσιάζονται ειδήσεις από μεγάλους εθνικούς, τοπικούς και lifestyle publishers. Στο λανσάρισμα στη χώρα -την πρώτη πέρα των ΗΠΑ- εκτός από επιβεβαιωμένα ονόματα, όπως Guardian, The Economist, τοπικά ειδησεογραφικά sites, Vogue, GQ και Cosmopolitan, θα συμμετάσχουν, επίσης, publishers, όπως Channel 4 News, Daily Mail Group, Τhe Financial Times και Sky News.

Το προϊόν έχει σχεδιαστεί ώστε να προβάλλει την αυθεντική δημοσιογραφία σε νέα κοινά και, παράλληλα, να προσφέρει στους publishers νέα έσοδα εκατομμυρίων από τις διαφημίσεις και τις συνδρομές. Στόχος της επένδυσης είναι «να υποστηρίξει την ειδησεογραφική αγορά να χτίσει βιώσιμα business μοντέλα». Ωστόσο, ο Guardian προτείνει ότι θα μπορούσε να εκληφθεί ως ένα στρατηγικό παιχνίδι που θα αποθαρρύνει την ευρύτερη διεθνή ρύθμιση των μέσων ενημέρωσης. Το λανσάρισμα της υπηρεσίας στη Βρετανία προηγείται της επέκτασης και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές, όπως της Γαλλίας και της Γερμανίας.

(Πηγή: marketingweek.com)