Την ανάθεση του ρόλου του Chief Marketing Officer στον Alex Schultz ανακοίνωσε το Facebook, μετά την αποχώρηση του Antonio Lucio. Πρόκειται για εσωτερική εταιρική μετακίνηση, καθώς ο νέος CMO διέθετε μέχρι πρότινος αρμοδιότητες στην ηγεσία των analytics, product growth και internalization, τις οποίες και θα διατηρήσει. Η ανακοίνωση πραγματοποιήθηκε την περασμένη Τρίτη, με την εταιρεία να κάνει λόγο για επιλογή μεταξύ μίας diverse ομάδας στελεχών, ενώ επαίνεσε την εργασία του Alex Schultz στην εσωτερική ομάδα Pride@, χαρακτηρίζοντάς τον «πραγματικό υπέρμαχο και σύμμαχο του diversity».
Σε ανάρτησή του στο Facebook, ο Alex Schultz ανέφερε: «Πιστεύω βαθιά στην οικονομική ενδυνάμωση που μπορεί να προσφέρει το online marketing, την ικανότητά του να παρέχει πιο tailored, relevant και λιγότερο ενοχλητικές διαφημίσεις, καθώς και τη δυνατότητα που προσφέρει σε εμάς να εξυπηρετούμε το κοινό, διαθέτοντας τα προϊόντα μας δωρεάν». Ο Schultz αναλαμβάνει τα νέα καθήκοντά του σε μία κρίσιμη στιγμή για το Facebook, λόγω της πίεσης που υφίσταται η εταιρεία για τον τρόπο διαχείρισης της ρητορικής μίσους και της παραπληροφόρησης. (Πηγή: AdAge)