Ειδικά για τηλεοπτικούς διαφημιζόμενους

(ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ) Συγκεκριμένα, λανσάρει μια target rating points (TRP) buying δυνατότητα, επιτρέποντας στους διαφημιζόμενους να σχεδιάζουν, αγοράζουν και μετρούν τις video διαφημίσεις τους στο Facebook. «Οι marketers μπορούν πλέον να σχεδιάσουν μια καμπάνια σε τηλεόραση και Facebook έχοντας στο μυαλό τους έναν συνολικό TRP στόχο, καθώς και να αγοράσουν ένα μερίδιο αυτών των TRPs απευθείας από το Facebook. Κατόπιν, το Digital Ad Ratings measurement σύστημα της Nielsen θα επιβεβαιώνει το in-target TRP delivery του Facebook, και το Total Ad Ratings σύστημα της Nielsen θα επιβεβαιώνει τον συνδυασμό του TRP delivery για Facebook και τηλεόραση», αναφέρει η ανακοίνωση. Οι υπόλοιπες τρεις αναβαθμίσεις αφορούν σε ένα νέο brand optimisation εργαλείο, τη συνεργασία με την Millward Brown Digital για τη διεξαγωγή mobile polling σε καμπάνιες σε Facebook και Instagram, και τη διαθεσιμότητα video στα προσφερόμενα ad formats της πλατφόρμας.

(Πηγή: Warc)