Ένα νέο tracking app λανσάρει το Facebook, με το όνομα Study, προκειμένου να «παρακολουθεί» τον ανταγωνισμό.

Η νέα εφαρμογή θα συλλέγει δεδομένα αναφορικά με το ποια applications κατεβάζουν οι χρήστες, ποιες λειτουργίες αυτών αξιοποιούν και πόσο χρόνο περνούν χρησιμοποιώντας τα. Το Facebook ανακοίνωσε ότι θα προωθήσει το Study μέσω διαφημίσεων στην πλατφόρμα αλλά και αλλού, ενώ οι χρήστες θα πρέπει να είναι άνω των 18 για να συμμετέχουν.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία πρόκειται να «ανταμείψει» αυτούς που θα κατεβάσουν το Study, αρνούμενη ωστόσο να αποκαλύψει περισσότερες λεπτομέρειες. Προς το παρόν, η εφαρμογή θα είναι διαθέσιμη στις ΗΠΑ και την Ινδία.

Αυτού του είδους η «έρευνα» δεν είναι κάτι καινούριο για το μέσο κοινωνικής δικτύωσης, το οποίο και στο παρελθόν είχε καταφύγει σε ανάλογα εργαλεία για να παρακολουθεί τις κινήσεις του ανταγωνισμού, να αναγνωρίζει τα αναδυόμενα trends, ακόμη και για να εντοπίζει δημοφιλείς startups ως πιθανούς στόχους εξαγοράς.

Αυτό που είναι ωστόσο ξεκάθαρο είναι ότι το παρόν εγχείρημα αναμένεται να είναι περισσότερο «διαφανές» από προηγούμενες ανάλογες πρωτοβουλίες. Νωρίτερα μέσα στη χρονιά, η εταιρεία αναγκάστηκε να τερματίσει ένα αντίστοιχο ερευνητικό project, όταν έγινε γνωστό ότι συλλέγονταν δεδομένα από εφήβους.
(Πηγή: AdAge)