Επιβλαβή για τις μικρότερες επιχειρήσεις, οι οποίες ήδη αντιμετωπίζουν προκλήσεις στο πλαίσιο της παγκόσμιας πανδημίας και της διαφαινόμενης ύφεσης που θα ακολουθήσει, χαρακτηρίζει το Facebook την πολιτική της Apple για το iOS14. Η Apple σκέπτεται να εισάγει στο λογισμικό της το χαρακτηριστικό App Tracking Transparency, που θα επιτρέπει στους χρήστες να γνωρίζουν πότε οι εταιρείες τους κάνουν track στις εφαρμογές και τα websites, ενισχύοντας το privacy. Ωστόσο, ο VP Ads and Business Products του Facebook, Dan Levy, δήλωσε ότι η κίνηση θα αφορά την αύξηση των εσόδων, καθώς οι εταιρείες θα αναγκάζονται να στραφούν στα subscriptions και σε άλλες in-app πληρωμές για να αποκομίσουν έσοδα.
Επιπλέον, ανέφερε ότι, σύμφωνα με τα στοιχεία του Facebook, «χωρίς προσωποποιημένες διαφημίσεις, εφικτές μέσω των data που διαθέτουν, οι ΜμΕ μπορεί να δουν έως και πάνω από 60% μείωση στις website πωλήσεις τους από διαφημίσεις. Ακόμα και αν οι προτεινόμενες αλλαγές δεν προκαλέσουν πλήρη απώλεια του personalization, σίγουρα είναι ένα βήμα προς αυτήν την κατεύθυνση». Παράλληλα, κατηγόρησε την Apple ότι θα αυτοεξαιρεθεί από τους κανόνες της, καθώς η δική της personalized πλατφόρμα δεν θα υπόκειται στη νέα πολιτική.
(Πηγή: marketingweek.com)