Στρέφεται στο podcasting και το social audio

Νέα projects, τα οποία σχετίζονται με το audio, νέες συνεργασίες και εργαλεία για creators παρουσίασε το Facebook, σηματοδοτώντας την πρόθεσή του να εξελιχθεί σε σημαντικό παίκτη στο social audio και το podcasting. Σε συνέντευξή του, ο Mark Zuckerberg περιέγραψε μια δέσμη 5 πρωτοβουλιών στον χώρο του audio, στις οποίες περιλαμβάνονται νέα audio creation εργαλεία, ένα scroll feature για τα audio clips, με όνομα Soundbites, on-platform podcasts, live audio rooms, όπως στο Clubhouse, και μια συνεργασία με το Spotify, με προσωρινή ονομασία Project Boombox.

Ωστόσο, αν και είναι νωρίς να χαρακτηριστεί ως μετάβαση του Facebook στο audio, αποτελεί οπωσδήποτε μια σημαντική ενσωμάτωση ενός νέου σετ από media formats στο οικοσύστημά του, το οποίο επεκτείνεται διαρκώς. Το Facebook δεν είναι το μόνο που ενδιαφέρεται για τον τομέα του social audio, καθώς εκτός από το Clubhouse, ανάλογα projects προετοιμάζουν και τα Twitter με το Twitter Spaces, Discord Stage Channels, Reddit με το Reddit Talk, ενώ αναμένονται ακόμη νέα projects από το Spotify και το LinkedIn. Επιπλέον όπως υποστηρίζει το Facebook, περισσότεροι από 170 εκατ. χρήστες είναι συνδεδεμένοι με podcasting σελίδες στην πλατφόρμα. Έτσι, πλέον, θα δίνει τη δυνατότητα στους podcast creators να δημοσιεύουν απευθείας σε κοινά του Facebook.

(Πηγή: Adweek)