Το Facebook προχωρά σε αλλαγές στο News Feed, υποσχόμενο να δώσει στα brands μεγαλύτερες δυνατότητες ελέγχου του suitability, εξέλιξη που αφορά και το Instagram, ενώ σχεδιάζει να συνεργαστεί με ανεξάρτητες εταιρείες ad tech. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη το Facebook, το οποίο αποτελεί πλέον μέρος της Meta, ανακοίνωσε ότι επεκτείνει τους ελέγχους του News Feed για τα brands, απαντώντας στη σχετική απαίτηση των διαφημιζόμενων.

Τον Φεβρουάριο, το Facebook είχε ανακοινώσει ότι θα αναπτύξει αυτό που αποκαλούσε « topic exclusions», τα οποία θα μπορούσαν να εφαρμόσουν οι διαφημιζόμενοι για να περιορίσουν τη συχνότητα εμφάνισης των μηνυμάτων τους κοντά σε θέματα που σχετίζονται με ειδήσεις, πολιτική, κοινωνικά ζητήματα, έγκλημα κ.λπ. Έκτοτε, η πλατφόρμα πραγματοποιεί κρυφές δοκιμές με επιλεγμένα brands, συμπεριλαμβανομένης της Mondeléz, και με ad agencies συνεργάτες.

Στην τελευταία επίσημη ενημέρωση, το Facebook αποκάλυψε insights για την πρόοδο του προγράμματος. «Από τις συζητήσεις μας με τον κλάδο, γνωρίζουμε ότι η συγκεκριμένη λύση μπορεί να μην ικανοποιήσει τις ανάγκες κάθε διαφημιζόμενου και ότι ορισμένοι εξ αυτών επιθυμούν μεγαλύτερο βαθμό ακρίβειας», αναφέρει σχετικό blog post της Meta. Το Facebook ανακοίνωσε επίσης ότι θα εισάγει το third-party verification στα «topic exclusions» πριν από το τέλος του έτους.

(Πηγή: Adage)