Λανσάρει τη λειτουργία Shops. Τη σημαντικότερη κίνησή της στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου πραγματοποιεί η Facebook, εισάγοντας τη δυνατότητα «Καταστήματα Facebook» στην ομώνυμη πλατφόρμα και στο Instagram. Για πολλούς η εξέλιξη αυτή σηματοδοτεί «πρόκληση» απέναντι στις αμιγώς εμπορικές πλατφόρμες, όπως τα Amazon και eBay, ενώ εκπρόσωποι της εταιρείας δηλώνουν ότι το λανσάρισμα του εργαλείου επισπεύστηκε […]

Λανσάρει τη λειτουργία Shops.

Τη σημαντικότερη κίνησή της στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου πραγματοποιεί η Facebook, εισάγοντας τη δυνατότητα «Καταστήματα Facebook» στην ομώνυμη πλατφόρμα και στο Instagram. Για πολλούς η εξέλιξη αυτή σηματοδοτεί «πρόκληση» απέναντι στις αμιγώς εμπορικές πλατφόρμες, όπως τα Amazon και eBay, ενώ εκπρόσωποι της εταιρείας δηλώνουν ότι το λανσάρισμα του εργαλείου επισπεύστηκε για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις που δυσκολεύονται λόγω πανδημίας.

Το Κατάστημα Facebook δίνει τη δυνατότητα στις εταιρείες να δημιουργήσουν δωρεάν ψηφιακές βιτρίνες στην πλατφόρμα, όπου μπορούν να εκθέσουν τα προϊόντα τους και, είτε να οδηγούν τους χρήστες σε άλλη σελίδα για αγορά, είτε να επιτρέπουν αγορές εντός εφαρμογής. Η νέα λειτουργία θα είναι διαθέσιμη σε Facebook και Instagram, ενώ σχεδιάζεται η προσθήκη της και σε WhatsApp και Messenger.

Το Instagram ετοιμάζει επίσης έναν «εμπορικό προορισμό», το Instagram Explore, όπου οι χρήστες θα μπορούν να βρουν προϊόντα που επιθυμούν, ενώ το Instagram Shop θα αποτελεί μόνιμη επιλογή στην μπάρα πλοήγησης στην κεντρική σελίδα. Εμπορικές δυνατότητες εισάγονται και στο livestreaming, για brands και creators, ενώ αναζητούνται τρόποι αξιοποίησης και των loyalty προγραμμάτων.