Την εισαγωγή display ads στα virtual reality παιχνίδια της Oculus πραγματοποιεί, για πρώτη φορά, το Facebook, σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας. Επίσης, η εταιρεία παρουσίασε πώς θα βλέπουν οι παίκτες, ενώ θα φορούν VR γυαλιά, το νέο format το οποίο θα μοιάζει με πινακίδα, με τη διαφορά ότι θα είναι virtual.

Η εταιρεία ανέφερε ότι οι διαφημίσεις θα προβάλλονταν πιλοτικά για σύντομο χρονικό διάστημα λίγων εβδομάδων σε επιλεγμένα παιχνίδια, μεταξύ των οποίων το «Blaston» της Resolution Games. Οι διαφημίσεις έχουν στόχο να βοηθήσουν τους developers παιχνιδιών να αποκτήσουν οικονομικά οφέλη από τις δημιουργίες τους.

Η εταιρεία θα αποκομίζει μερίδιο των εσόδων, στα πρότυπα των εσόδων που λαμβάνει από έσοδα των third-party videos από publishers σε Facebook και Instagram. Οι διαφημίσεις στο VR αποτελούν μεγάλο βήμα για την εταιρεία, καθώς αναζητά να κατακτήσει νέες πλατφόρμες με τη νέα highly targeted διαφημιστική λειτουργία της. «Η προσθήκη διαφημίσεων στην πλατφόρμα Oculus δεν αλλάζει την πολιτική μας αναφορικά με το privacy ή το advertising», διευκρίνισε, σε ανακοίνωσή της, η εταιρεία.

(Πηγή: AdAge)