Τον ρόλο «μέντορα» σε ζητήματα ιδιωτικότητας αναλαμβάνει το Facebook, στον απόηχο του σκανδάλου της Cambridge Analytica και άλλων περιπτώσεων διαρροής δεδομένων.

Σε μια νέα προσπάθεια να εξομαλύνει τα πνεύματα, η πλατφόρμα εγκαινιάζει μια σειρά pop-up «privacy cafes» σε όλη τη Μεγάλη Βρετανία, όπου οι χρήστες μπορούν να αναζητήσουν βοήθεια και συμβουλές για το πώς να αλλάξουν τις ρυθμίσεις ιδιωτικότητας. Και όλα αυτά, «στον χρόνο που παίρνει να ετοιμάσεις ένα φλιτζάνι καφέ», σύμφωνα με το Facebook. Η κίνηση αυτή έρχεται σε συνέχεια του λανσαρίσματος του εργαλείου «clear history», το οποίο ο Zuckerberg υποσχέθηκε στη σκιά των αλλεπάλληλων περιπτώσεων παραβίασης δεδομένων.

Για πρώτη φορά, οι χρήστες μπορούν να δουν ποιες εφαρμογές και επιχειρήσεις συνεργάζονται με το Facebook σε επίπεδο δεδομένων και να επιλέξουν να «αποσυνδέσουν» τις πληροφορίες που επιθυμούν. Ωστόσο, το όνομα «clear history» είναι μάλλον παραπλανητικό, καθώς δεν σημαίνει πραγματικά τη διαγραφή του ιστορικού: το Facebook εξακολουθεί να έχει στην κατοχή του τα data, απλά ανώνυμα.
(Πηγή: Marketingweek.com)