Τη θέση αναλαμβάνει ο Andrew Keller, πρώην CEO της CP+B

Ο Keller, ο οποίος αποχώρησε από την CP+B το περασμένο καλοκαίρι μετά από 5 χρόνια ως CEO, θα αναφέρεται στον Chief Creative Officer, Mark D’Arcy. Από τη νέα του, νεοσύστατη, θέση, ο Keller θα εργαστεί πάνω στη δημιουργία συνεργασιών με παγκόσμια creative agencies. Σύμφωνα με το Facebook, θα διατελεί και creative strategist, βοηθώντας στο χτίσιμο καμπανιών για τα συνεργαζόμενα agencies του δικτύου. Ο ίδιος ανέφερε σχετικά: «Τα τελευταία χρόνια, το Facebook και το Instagram άλλαξαν το storytelling για πάντα, φέρνοντας πιο κοντά τους ανθρώπους και τα brands, με νέους τρόπους. Είμαι ενθουσιασμένος που εισέρχομαι στην ομάδα του Creative Shop και που συνεργάζομαι με τη βιομηχανία για να συνεχιστεί αυτή η εξέλιξη του storytelling».

(Πηγή: Adweek)