Η τελευταία έκθεση της πλατφόρμας, το Community Standards Enforcement Report, αναλύει την έκταση των αλλαγών στη διαχείριση του περιεχομένου, με φόντο προβληματισμούς για το brand safety, τον ρόλο που έχει παίξει σε ρατσιστικές εγκληματικές δράσεις, αλλά και το κάλεσμα για διάσπαση του Μέσου στο όνομα της ορθότερης διαχείρισης.

Σε ομιλία του προς τους εκπροσώπους του Τύπου, ο Mark Zuckerberg τόνισε την επένδυση του Facebook στην εκκαθάριση του περιεχομένου του, εις βάρος της κερδοφορίας και της ανάπτυξης της επιχείρησης, υποστηρίζοντας χαρακτηριστικά ότι «το ποσό του προϋπολογισμού που επενδύεται σε συστήματα ασφάλειας είναι μεγαλύτερο από τα φετινά συνολικά έσοδα του Twitter».

Παρά το ότι ο ίδιος δεν εκτιμά ότι η συγκεκριμένη κίνηση θα έχει αντίκτυπο στα διαφημιστικά έσοδα της πλατφόρμας, στελέχη της αγοράς, αν και επικροτούν τα υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας, εκφράζουν παράλληλα την ανησυχία ότι οι εντατικότεροι έλεγχοι είναι πιθανόν να οδηγήσουν σε εσφαλμένη απομάκρυνση διαφημιστικού περιεχομένου, ειδικά εκείνων των brands που επιθυμούν να συνδεθούν με πραγματικά «αυθεντικές στιγμές» που μπορεί να θεωρούνται ακατάλληλες.
(Πηγή: TheDrum)