Μετά από αποχώρηση μεγάλων διαφημιζόμενων

Η ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης ανακοίνωσε ότι θα αναθέσει σε ανθρώπους της να «σαρώσουν» τις σελίδες και τα group και να μπλοκάρουν τις διαφημίσεις που κρίνονται αμφιλεγόμενες, με βάση ένα πιο διευρυμένο σετ κριτηρίων από το ισχύον.

Η κίνηση αυτή έρχεται ως απάντηση στην κρίση που αντιμετώπισε το Facebook πριν λίγο καιρό, όταν η Nissan UK και η Zipcar απομάκρυναν προσωρινά τις διαφημίσεις τους από το site, υπό την πίεση των κατηγοριών που εξαπέλυσαν ακτιβιστές για πληθώρα περιεχομένου υπέρ της βίας κατά των γυναικών.

Όπως ανακοινώθηκε, τις επόμενες εβδομάδες θα διαμορφωθεί μια αυτοματοποιημένη μέθοδος απομάκρυνσης διαφημίσεων από σελίδες αμφιλεγόμενου περιεχομένου, ενώ η «χειροκίνητη» σάρωση αναμένεται να φέρει στο φως παραβιάσεις των όρων χρήσης του site.