Σε χρήστες που δεν διαθέτουν Facebook λογαριασμό

Μέχρι πρότινος, το Facebook Audience Network μπορούσε να παρέχει διαφημίσεις μόνο σε συνδεδεμένους χρήστες του Facebook, παρέχοντας στους marketers πολύτιμες πληροφορίες για το ποιος είδε τις διαφημίσεις τους. Θέλοντας να εκμεταλλευτεί τις πληροφορίες που συλλέγει και για τους μη-χρήστες του, προχωρά στην επέκταση του Audience Network, ανταγωνιζόμενο ευθέως το AdSense network της Google. Ο Andrew Bosworth, VP ads and business platform του Facebook, ανέφερε σχετικά: «Μιας και κατανοούμε τους ανθρώπους γενικότερα, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε όλα όσα έχουμε μάθει για το people-based marketing και να τους προσφέρουμε μια διαφήμιση σχετική με τις πληροφορίες που διαθέτουμε. Πιστεύω ότι αυτό είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα σε σχέση με τις υπόλοιπες εταιρείες που κάνουν αυτή τη δουλειά».

(Πηγή: AdAge)