Περισσότερες πληροφορίες στους διαφημιζόμενους

[ΛΟΝΔΙΝΟ] Οι αλλαγές γίνονται στο πλαίσιο της προσπάθειας του site αφενός μεν να γίνει πιο φιλικό προς το χρήστη, αφετέρου δε να διευρύνει τα διαθέσιμα προς πώληση στοιχεία που αφορούν στους χρήστες. Για παράδειγμα, με τα νέα δεδομένα, θα εμφανίζονται στις μηχανές αναζήτησης τα προφίλ που έχουν επιλέξει οι χρήστες τους να είναι ορατά από τον καθένα. Πάντως, οι χρήστες του Facebook θα έχουν την ευκαιρία μέχρι τις 5 Νοεμβρίου να καταθέσουν την άποψή τους για τη νέα πολιτική προστασίας.