Για την καλύτερη αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των διαφημίσεων

(ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ) Οι αλλαγές θα εφαρμοστούν από την επόμενη εβδομάδα για διαφημιζόμενους που αγοράζουν διαφημίσεις μέσω του Ads API, και μέσα στις επόμενες εβδομάδες για Ads Manager, Power Editor χρήστες και Facebook Marketing Partners. Σύμφωνα με το Facebook, οι αλλαγές αυτές θα βοηθήσουν τους διαφημιζόμενους να κατανοήσουν καλύτερα το κατά πόσο οι διαφημίσεις τους αποδίδουν. Αυτή τη στιγμή, το Cost per Click καταμετρά κάθε κλικ που πραγματοποιείται μέσα σε ένα διαφημιστικό τμήμα.

(Πηγή: Adweek)