Το Bite Club, το πρόγραμμα επιβράβευσης των Everest, βραβεύτηκε στα International Loyalty Awards 2022 με περισσότερες από 20 κατηγορίες και 200 υποψηφιότητες που περιλαμβάνουν μερικές από τις σημαντικότερες μάρκες παγκοσμίως, όπως οι Vodafone, Volkswagen, Red Bull, Lidl, Shell, Pepsi, British Airways, Ikea, McDonald’s, Pret A Manger και Audi.
Το Everest Bite Club ανακηρύχθηκε νικητής στις κατηγορίες «Best Customer Experience» και «Regional Loyalty Champions of the Year – Central and Eastern Europe including Turkey», ως το πιο καινοτόμο και ενδιαφέρον πρόγραμμα επιβράβευσης στην περιοχή της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης.
Σύμφωνα με την κριτική επιτροπή των βραβείων: «Tο Bite Club είναι ένα πραγματικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για την εταιρεία. Πολύ καλή χρήση δεδομένων, εξαιρετική διαχείριση customer journeys και πολύ καλά αποτελέσματα».