Το έντονο ενδιαφέρον της αγοράς φαίνεται να έχει προσελκύσει το spec της Unilever για τον παγκόσμιο media buying λογαριασμό της. Η διαδικασία βρίσκεται ακόμα σε αρχικό στάδιο, με την εταιρεία να έχει αποστείλει προσκλήσεις σε μεγάλο αριθμό ομίλων, ενώ δεν έχει γίνει ακόμα σαφής η διαδικασία που θα ακολουθηθεί. Τωρινοί ανάδοχοι του media λογαριασμού είναι οι WPP, Omnicom και Interpublic, με τη Unilever να έχει δαπανήσει 7,1 δισ. ευρώ σε brand marketing πέρυσι. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, οι Dentsu και Publicis Groupe αναμένεται να συμμετάσχουν στη διαδικασία, διεκδικώντας τον λογαριασμό σε συγκεκριμένες αγορές. Όσον αφορά στην αγορά της Κίνας, αυτή φαίνεται πως δεν θα ενταχθεί στο spec, καθώς η WPP ανέλαβε τον λογαριασμό, από την Omnicom, σε πρόσφατο review που πραγματοποιήθηκε την άνοιξη του 2020. Αξίζει να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με πηγές της αγοράς, με μεγάλα global specs να βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη, όπως των Coca-Cola, Facebook και British Airways, τα agency groups πρέπει να εντοπίσουν με προσοχή τις καλύτερες ευκαιρίες συνεργασίας για αυτά.

(Πηγή: Campaign)