Οι νέοι κανόνες θα εξασφαλίζουν καλύτερη προστασία για τα παιδιά και θα θέτουν 30% όριο ευρωπαϊκών έργων σε καταλόγους ηλεκτρονικών πλατφορμών. Η αναθεωρημένη νομοθεσία θα ισχύσει για τους ραδιοτηλεοπτικούς φορείς, αλλά και για τις πλατφόρμες video-on-demand, τις πλατφόρμες κοινής χρήσης όπως Netflix, YouTube ή Facebook, καθώς και για live streaming.

Οι νέοι κανόνες υποχρεώνουν τις διαδικτυακές πλατφόρμες να αναλάβουν δράση κατά περιεχομένου που έχει επισημανθεί ότι υποκινεί τη βία, το μίσος και την τρομοκρατία και είναι αυστηρότεροι όσον αφορά στη διαφήμιση και στην τοποθέτηση προϊόντων σε παιδικά προγράμματα. Καθορίζονται επίσης νέοι γενικοί κανόνες για τη διαφήμιση, η οποία μπορεί να αντιστοιχεί μόνο στο 20% επί του συνόλου της ημερήσιας περιόδου εκπομπής, δηλαδή μεταξύ 6πμ και 6μμ, αφήνοντας χώρο για τις ώρες υψηλής τηλεθέασης, δηλαδή από τις 6μμ μέχρι τα μεσάνυχτα.