Στα καλύτερα e-shops της δεκαετίας 2011-2020 συμπεριλήφθηκε το e-shop των Everest, στο πλαίσιο των e-volution Awards-Best of the Decade. Το e-shop, το οποίο σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε σε συνεργασία με την Atcom, διακρίθηκε, όπως αναφέρει η ίδια η εταιρεία, για τις καινοτομίες που έχει ενσωματώσει στον σχεδιασμό του, ο οποίος εναρμονίζεται με την πελατοκεντρική στρατηγική που ακολουθεί, με έμφαση στην ενίσχυση της καταναλωτικής εμπειρίας.

«Στόχος μας παραμένει πάντα η βελτιστοποίηση της εμπειρίας του καταναλωτή, σε όλα τα σημεία επαφής με τη μάρκα, η οποία ενισχύεται με εξατομικευμένες εμπειρίες, καινοτόμες υπηρεσίες και αποκλειστικά προνόμια», σημείωσε η Μαρία Νασιάκου, Group CRM & e-commerce Director του ομίλου.