Το σχεδιασμό του νέου λογοτύπου του

Έμφαση δόθηκε στην κωδικοποίηση του κεντρικού σχεδίου, χρησιμοποιώντας το αναγνωρίσιμο σύμβολο του τριγώνου το οποίο φέρνει στο μυαλό το κουμπί «Play» από τις ηλεκτρονικές και μουσικές συσκευές, καθώς και το τρίγωνο του λογοτύπου της μητρικής εταιρείας του E-Radio.gr, της Nextweb. Οι Designers United δήλωσαν: «Η προοπτική της συνεργασίας με το Ε-Radio.gr μας ενθουσίασε, και η ανάθεση του έργου του ανασχεδιασμού του σήματος/λογοτύπου του αποτέλεσε για εμάς μία ευχάριστη πρόκληση».