Διαγωνισμός που αξιοποιεί την καμπάνια του brand στο μετρό

Συγκεκριμένα, οι καταναλωτές καλούνται να μπουν στους συρμούς του μετρό όπου «τρέχει» καμπάνια του DUO, να βρουν τη «φάση DUO» που τους ταιριάζει και να φωτογραφηθούν μπροστά από αυτή, με φόντο τον «κύκλο» που τους αντιπροσωπεύει. Κατόπιν, ανεβάζουν τη φωτογραφία με hashtag #fasiDUO στο Instagram, το Twitter ή τη σελίδα DUO Greece στο Facebook, και διεκδικούν gadget τελευταίας τεχνολογίας και sexy δώρα. «Μέσα από τη νέα αυτή πρωτοποριακή, διαδραστική ενέργεια στο μετρό, το DUO “μιλά” στη γλώσσα των νέων και με όχημα τον “κύκλο” τους καλεί να απελευθερωθούν και να γνωρίσουν τη μεγάλη ποικιλία DUO για να βρουν τη δική τους, αγαπημένη φάση», αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.