Χαρακτηρίζοντάς τη «μία από τις πιο εμβληματικές εικόνες στη διαφήμιση τα τελευταία χρόνια», ο πρόεδρος της επιτροπής Outdoor, John Patroulis δήλωσε ότι η δουλειά της Nike έθεσε τόσο ψηλά τον πήχη στην αξιολόγηση που καμία άλλη δεν μπόρεσε να τον φτάσει. Για τη W+K, η διάκριση αντανακλά την επιτυχία με την οποία έχει στεφθεί η Nike στη δημιουργία διαφημίσεων που λειτουργούν επίσης σαν πλατφόρμες για τις απόψεις αθλητών με τους οποίους συνεργάζεται.

«Αυτή η καμπάνια περιλαμβάνει κάποιους από τους πλέον επιδραστικούς αθλητές του σήμερα, οι οποίοι έχουν κυνηγήσει τα όνειρά τους και καταδεικνύει τη δύναμη του αθλητισμού να πάει τον κόσμο μπροστά», ανέφερε ο Ryan O’Rourke, Creative Director της Wieden + Kennedy.
(Πηγή: AdWeek)