Η δίλεπτη ταινία, με πρωταγωνιστή τον Colin Kaepernick και τη συμμετοχή και άλλων αθλητών, βασίζεται στο αμφιλεγόμενο tweet του πρώην παίκτη των San Francisco 49ers που έλεγε: «Πίστεψε σε κάτι. Ακόμα κι αν αυτό σημαίνει να χάσεις τα πάντα». Με την υπογραφή της Wieden & Kennedy Portland, αποτελεί μέρος του εορτασμού των 30 χρόνων της πλατφόρμας «Just Do It».

Η Nike νίκησε ανταγωνιστές όπως το Netflix, αλλά και η Apple, η οποία είχε 2 υποψηφιότητες για spots από την TBWA/MAL. Νωρίτερα μέσα στη χρονιά, το «Dream Crazy» είχε κερδίσει το Entertainment Grand Prix for Sport το οποίο απονεμήθηκε για πρώτη φορά φέτος, καθώς και το Outdoor Grand Prix στις Κάννες, μεταξύ πολλών άλλων διακρίσεων.
(Πηγή: AdAge)