Συμμετέχουν Γεώργιος Ι. Αυλωνίτης, Ξένια Κούρτογλου, Γιώργος Κυριακός, Θωμάς Δούζης, Παναγιώτης Μίλης

H συζήτηση έχει τίτλο «Καινοτομία: Από την Θεωρία στην Πράξη» και σε αυτή θα συμμετάσχουν οι Γεώργιος Ι. Αυλωνίτης, Καθηγητής Μάρκετινγκ, Αναπληρωτής Πρόεδρος Συμβουλίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Ξένια Κούρτογλου, Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της Focus Bari, Γιώργος Κυριακός, Member of the Board & Chief Commercial Officer της EZA Πρότυπος Ζυθοποιία, Θωμάς Δούζης, Owner της Ergon Products και Παναγιώτης Μίλης, Διευθυντής Marketing της ΕΨΑ.

Το panel θα κληθεί να συνδέσει την ακαδημαϊκή θεωρία για την εφαρμογή της καινοτομίας, με τα ερευνητικά δεδομένα, αλλά και τις πρακτικές εφαρμογές σε επίπεδο επιχειρηματικών στρατηγικών. Μεταξύ άλλων θα αναζητηθούν απαντήσεις σε ερωτήματα όπως πόσο εύκολη και ρεαλιστική ως σκέψη είναι η αποκωδικοποίηση του DNA της καινοτομίας, εάν η καινοτομία απαιτεί μεγάλες επενδύσεις και υψηλό κόστος, εάν υπάρχουν βήματα και κανόνες για την καινοτομία ή αυτή συνιστά περισσότερο έμπνευση και θέμα timing, ποια είναι η μεθοδολογία ουσιαστικής αξιοποίησης των data και consumer insights για τη δημιουργία καινοτόμων brands και υπηρεσιών, πότε η καινοτομία είναι απλά… «καινοτομία» και αποτυγχάνει, πώς ένα brand μπορεί να διαχειριστεί το καινοτόμο DNA του στο σημερινό, έντονα digital περιβάλλον κ.α.

Τη συζήτηση θα συντονίσει ο Δημήτρης Κορδεράς, Διευθυντής Σύνταξης του Marketing Week και του Daily Fax. Το Marketing Innovation Conference 2014 έχει τίτλο «The Power of Sharing Knowledge: Βest Practices in New Product Development» και σε αυτό θα παρουσιάσουν cases καινοτομίας κορυφαίοι Έλληνες marketers, για σημαντικές εταιρείες και premium brands, όπως είναι οι AB Bασιλόπουλος, Αθηναϊκή Ζυθοποιία, Bergmann Kord, Chillbox, Cyta Hellas, Creta Farms, Danone, ΔΕΛΤΑ, Διόπτρα Εκδόσεις, Δωδώνη Παγωτά, ΕΖΑ, Έλιξη Ζυθοποιία (Delphi Beer/Marea Beer), Ergon Products, ΕΨΑ, HP, Ιωνική Σφολιάτα, KFC, Gaea, L’Oreal, Mattel, Νίκας Αλλαντικά, Perfetti van Melle, Philips, Tetra Pak, Τσακίρης/Coca Cola 3E κ.ά. Το συνέδριο έχει τεθεί υπό την αιγίδα του ΣΔΕ και του ΣΕΔΕΑ, ενώ οι πρώτοι υποστηρικτές του είναι οι εταιρείες Grand Brand, Global Link, Focus Bari, Sales Promotion Center, Zootle και «Προϊόν της Χρονιάς».

Aξίζει να σημειωθεί δε, ότι στο συνέδριο θα συμμετάσχει και ο ΣΕΒ, με μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα παρουσίαση για τις τελευταίες δράσεις καινοτομίας του.

Περισσότερα για το συνέδριο στο
www.marketinginnovation.gr