Ξεπερνόντας κατά πολύ τους αρχικούς στόχους της εταιρείας

Tους 94,9 εκατ. συνδρομητές έφτασε η πλατφόρμα Disney+ μέσα σε λιγότερο από 14 μήνες από το λανσάρισμά της. Σύμφωνα με την έκθεση της The Walt Disney Company για το πρώτο τρίμηνο, το Disney+ προσέθεσε 8,1 εκατ. συνδρομητές μόνο τον Δεκέμβριο, κατόρθωμα που πιστώθηκε σε μεγάλο βαθμό στη σειρά The Mandalorian και στην ταινία της Pixar, Soul. Η πλατφόρμα αποδείχτηκε ζωτικής σημασίας για την Disney, η οποία κατέγραψε έσοδα 29 εκατ. δολαρίων το τρίμηνο αυτό, καταγράφοντας μείωση 99% από τα 2,1 δισ. δολάρια πέρυσι. Η πτώση αυτή αποδίδεται στο μεγαλύτερο κομμάτι της στο κλείσιμο των θεματικών πάρκων και τους περιορισμούς στον επιτρεπόμενο αριθμό επισκεπτών λόγω της πανδημίας. Αξίζει να σημειωθεί ότι το Disney+ προσέλκυσε 10 εκατ. συνδρομητές μέσα σε μια μόλις μέρα από το λανσάρισμά του τον Νοέμβριο του 2019, ενώ μετρά μέχρι τώρα 146 εκατ. συνδρομητές συνολικά.

(Πηγή:Campaign)