Τον Μάιο, λόγω κορωνοϊού.
Ελαφρώς ανοδική φαίνεται να είναι η επένδυση των brands στο ραδιόφωνο, όσον αφορά στην προβολή τους σε αυτό, όπως προκύπτει από τα συγκεντρωτικά στοιχεία Μαΐου του Spot Monitor, σχετικά με τους διαφημιζόμενους στο ραδιόφωνο. Συγκεκριμένα, τον Μάιο του 2020, ο διαφημιστικός ραδιοφωνικός χρόνος αυξήθηκε κατά 2,31% σε σχέση με τον Μάιο 2019, καταγράφοντας συνολικά 53.642.267 δευτερόλεπτα.
Στην Αθήνα καταγράφηκε μεγάλη πτώση, της τάξης του 15,54%, ενώ στον αντίποδα, η Θεσσαλονίκη κατέγραψε αύξηση 13,29% και η Περιφέρεια αύξηση 10,35%. Το Δημόσιο ήταν αυτό που επένδυσε περισσότερο στη ραδιοφωνική προβολή του, σε επίπεδο δευτερολέπτων, την εξεταζόμενη περίοδο, στοχεύοντας στην επικοινωνία και ενημέρωση των πολιτών εν μέσω κορωνοϊού. Το Δημόσιο κατέλαβε 10.619.204 δευτερόλεπτα ραδιοφωνικού διαφημιστικού χρόνου, με δεύτερη, με μεγάλη διαφορά, την κατηγορία τροφίμων και ποτών, με 5.422.828 δευτερόλεπτα.
Σε επίπεδο επιμέρους brands, τη μερίδα του λέοντος απέσπασε το Υπουργείο Υγείας, ακολουθούμενο από το Υπουργείο Οικονομικών και τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας. Έπονται ΑΒ Βασιλόπουλος, Μασούτης και Lidl. To brand που μείωσε περισσότερο τη διαφημιστική προβολή του σε επίπεδο χρόνου είναι η Cosmote, με δεύτερη την Τράπεζα Πειραιώς. Εκτός από το Υπουργείο Υγείας που βρέθηκε στην κορυφή, σε επίπεδο εταιρειών στην Αθήνα τον περισσότερο ραδιοφωνικό διαφημιστικό χρόνο κατέλαβε η Vodafone, στη Θεσσαλονίκη η Μασούτης και στην Περιφέρεια η ΑΒ Βασιλόπουλος.