Οι TikTokers, Josh Richards και Griffin Johnson, γνωστοί για τη δημιουργία περιεχομένου το οποίο περιέχει χορό, τραγούδι και χιούμορ στο TikTok, προχωρούν στην ίδρυση του δικού τους marketing agency, το οποίο θα εστιάζει στην Generation Z. Το νέο agency, με όνομα HawkeZ, περιλαμβάνει ήδη στο χαρτοφυλάκιό του το brand Crocs, ενώ φιλοδοξεί να προσελκύσει πολλά διεθνή brands.

Για τη δημιουργία του, οι 2 TikTokers, οι οποίοι μαζί αριθμούν περισσότερους από 53 εκατ. followers στην πλατφόρμα, συνεργάστηκαν με τον Erik Huberman, Founder & Chief Executive της Hawke Media. Το νέο full-service agency θα συνεργάζεται με brands, προκειμένου να αναπτύσσει για λογαριασμό τους στρατηγικές marketing ειδικά σχεδιασμένες για τα Gen Z κοινά σε όλα τα κανάλια. Επίσης, θα ειδικεύεται στα influencer προγράμματα.

Η ιδέα προήλθε, όταν, κατά τη διάρκεια συζήτησης, ο Huberman αναφέρθηκε στα μειονεκτήματα της ανεπαρκούς σύνδεσης με το κοινό της Gen Z, τόσο για τα brands, όσο και για τα agencies. «Οι πρακτικές marketing, παραδοσιακά, υστερούν στο targeting της Gen Z. Ως Founder και Creative Director της HawkeZ, θα έχω τη δυνατότητα να αξιοποιήσω την τεχνογνωσία, το reach και το skillset, τα οποία διαθέτω, για να αφήσω το στίγμα μου στον τομέα αυτό προς όφελος διεθνούς φήμης brands», σημείωσε σχετικά ο Josh Richards.

(Πηγή: The Drum)