Σήμερα λήγει το early bird, με προνομιακές τιμές στο εισιτήριο και τα πακέτα συμμετοχών.

Η Monika Matuszewska, Digital Manager της L’Oréal, θα παρουσιάσει στο Digital Beauty Forum το case του Digital Transformation διεθνώς της L’Oreal, με τίτλο “Technology is beautiful and beauty is high-tech”. Η keynote speaker του συνεδρίου θα παρουσιάσει το ταξίδι του παγκόσμιου leader στην ομορφιά, από τα «hero products», στα iconic brands μέχρι τις καινοτόμες ψηφιακές υπηρεσίες.

Καθώς τα data και η τεχνολογία γίνονται όλο και πιο σημαντικά στον κόσμο της υγείας και της ομορφιάς, η L’Oréal ξεκίνησε ένα ταξίδι να προσφέρει αξία μέσω τεχνολογιών, όπως το AR face-rendering, έχοντας υπόψιν να συνδέει πάντα τις υπηρεσίες με τα προϊόντα της, με σκοπό να εκπληρώσει τον στόχο της, που είναι η προσφορά ομορφιάς σε όλους. Πώς η L’Oréal μετέτρεψε τα data σε business opportunity, προβλέποντας τις ανερχόμενες τάσεις και δημιουργώντας καινοτόμες ψηφιακές υπηρεσίες;

Το Digital Beauty Forum πραγματοποιείται virtually στις 12 Ιουνίου, φιλοξενώντας κορυφαίους διεθνείς ομιλητές από brands και consultancies, οι οποίοι θα ανοίξουν τον διάλογο για την post-lockdown εποχή των καλλυντικών και θα μοιραστούν ιδέες, λύσεις και καλές πρακτικές. Σήμερα λήγει το early bird που δίνει τη δυνατότητα στα στελέχη να αγοράσουν το εισιτήριό τους στην προνομιακή τιμή των 90 ευρώ. Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες
στο site του συνεδρίου, www.digitalbeautyforum.gr.