Δηλώνει ο Sascha Hertli, Partner της McKinsey & Company

Η κρίση της πανδημίας αλλάζει τα δεδομένα και οδηγεί σε επιτάχυνση των τάσεων στο Digital Marketing. Όπως δηλώνει ο Sascha Hertli, Partner της McKinsey & Company, «οι καταναλωτικές προτιμήσεις, οι νομοθετικές ρυθμίσεις για τη διαχείριση των προσωπικών δεδομένων και οι αυξανόμενοι περιορισμοί στη χρήση του cookie είναι μερικές από τις τάσεις που θα αναδιαμορφώσουν το Digital Marketing τα επόμενα χρόνια».

Αναπόφευκτα, πολλές από τις ενέργειες στις οποίες επενδύουμε σήμερα, θα φθίνουν σε αποτελεσματικότητα. Πόσο έτοιμοι είναι λοιπόν οι digital marketers για τη νέα πραγματικότητα και τι επιφυλάσσει η επόμενη μέρα; Τις απαντήσεις θα δώσει ο S. Hertli κατά τη διάρκεια της εναρκτήριας keynote ομιλίας του στο διήμερο Google Marketing Conference, το οποίο θα πραγματοποιηθεί online στις 13 και 14 Ιουλίου.

Στο συνέδριο, το οποίο λαμβάνει χώρα για 3η χρονιά με την υποστήριξη της Google, θα συμμετάσχουν 9 keynote ομιλητές από το εξωτερικό, αλλά και υψηλόβαθμα στελέχη από την ελληνική αγορά. Όλοι τους θα αναδείξουν τις σημαντικότερες τάσεις και βέλτιστες πρακτικές στο Performance, το Measurement και το Video. Περισσότερα για το συνέδριο στο www.googlemarketingconference.gr.