Μείωση και για το mobile.
Σε καθοδική τροχιά οδήγησε ο κορωνοϊός την επένδυση στα ψηφιακά Μέσα τον Απρίλιο, για πρώτη φορά στην ιστορία της, σύμφωνα με το τελευταίο Global Marketing Index (GMI) του WARC. Τιμές κάτω από το 50 σημαίνουν μείωση και πάνω από 50 ανάπτυξη. To digital (χωρίς το mobile) διαμορφώθηκε στο 42,6 τον Απρίλιο, αντιστρέφοντας την ανοδική πορεία που είχε ακολουθήσει τον Μάρτιο (53,9), ενώ αντίστοιχη εξέλιξη είχε και το mobile, που κατρακύλησε στο 42,2 από το 55,2 τον προηγούμενο μήνα.
Alphabet και Facebook είδαν τα διαφημιστικά τους έσοδα να επιβραδύνονται σημαντικά το πρώτο τρίμηνο του έτους, ενώ μικρότεροι παίκτες αγωνίζονται να προσελκύσουν διαφημιστικά budgets. Η επένδυση στα παραδοσιακά Μέσα συνέχισε να ακολουθεί τάσεις συρρίκνωσης, με το ΟΟΗ να πέφτει από το 37,9 τον Μάρτιο στο 25,1 τον Απρίλιο.
Συνολικά, τα marketing budgets παγκοσμίως άγγιξαν τον Απρίλιο τις χαμηλότερες τιμές τους από κάθε άλλη χρονιά στην οκταετή ιστορία του GMI, ενώ, αντίστοιχα, τη μεγαλύτερη πτώση σημείωσε και το στελεχιακό δυναμικό της αγοράς, σε όλες τις αγορές και ιδιαίτερα στις περιοχές Ασίας-Ειρηνικού και Β. και Ν. Αμερικής. Ο περιορισμός της δαπάνης marketing έχει οδηγήσει σε αύξηση του inventory και σημαντική πτώση στο κόστος των media, δίνοντας νέες ευκαιρίες στα brands. (Πηγή: WARC)