Μικρότερες από τις αναμενόμενες οι απώλειες στον κλάδο, σύμφωνα με την GroupM

«Σανίδα σωτηρίας» αποδείχθηκε το digital advertising για τον διαφημιστικό κλάδο τόσο των ΗΠΑ, όσο και της Βρετανίας, καθώς έπαιξε σημαντικό ρόλο στη μείωση των απωλειών του industry από την πανδημία, αναφέρει η έρευνα «This Year, Next Year» της GroupM. Συγκεκριμένα στις ΗΠΑ, οι απώλειες προβλέπεται ότι θα κυμανθούν γύρω στο 9% σε σχέση με την πρόβλεψη του Ιουνίου για -13%, και αυτό λόγω της αντοχής του digital advertising και της αύξησης του ad spend από την πελατειακή βάση των μικρών επιχειρήσεων. Αντίστοιχα, στη Βρετανία η πρόβλεψη κάνει λόγο για ένα -4,4% συγκριτικά με το -12,5% του περασμένου Ιουνίου.

Το digital advertising εκτιμάται ότι, φέτος, θα μειωθεί στις ΗΠΑ, κατά -5%, και στη Βρετανία κατά -4,9%, ενώ, το 2021, προβλέπεται αύξηση κατά +12% για τη Βρετανία, τη στιγμή που στις ΗΠΑ θα καταλαμβάνει το +55% της διαφημιστικής πρακτικής. Αναφορικά με τα διαφημιστικά κανάλια στις ΗΠΑ, ενισχυμένα το 2021 θα είναι η τηλεόραση (6%), το ΟΟΗ (23%), το audio advertising (6,6%) και το direct mail (17%). Στη Βρετανία αναμένεται ανάπτυξη 10% στην τηλεόραση, 13% στο print media, 31% στο ΟΟΗ, 12% στο audio advertising και 160% για τo cinema ad, ποσοστό, ωστόσο, που αγγίζει μόλις το 52% του ad spend προ πανδημίας.