Για την επικοινωνία του What’s Up της Cosmote

H Mindshare σε συνεργασία με το Star Channel, υλοποίησε για πρώτη φορά στην ελληνική τηλεόραση το διαφημιστικό όχημα One Spot Break. Σε ζώνη υψηλής τηλεθέασης και, συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια της εκπομπής GNTM, δημιουργήθηκε διαφημιστικό break με αποκλειστική παρουσία ενός και μόνο μηνύματος, αυτό του What’s Up. Το όχημα αυτό δημιουργήθηκε ειδικά για τις ανάγκες επικοινωνίας της ενέργειας 2 Minutes of Fame, του What’s Up της Cosmote, το οποίο δίνει τον διαφημιστικό του χρόνο για να προβάλει projects, ιδέες και ομάδες «που αξίζουν να ακουστούν».

Το μήνυμα είχε δίλεπτη διάρκεια και προβλήθηκε στην εκπομπή GNTM, η οποία είναι πρώτη σε τηλεθέαση στο νεανικό κοινό. «Η πρωτοτυπία του νέου οχήματος στο ιδανικό περιβάλλον του GNTM αποτέλεσαν τα κύρια συστατικά της επιτυχίας της ενέργειας», επισημαίνει η ανακοίνωση. Το One Spot Break προβλήθηκε την Δευτέρα 07/12 στο Star Channel στις 22:15:55 και το είδαν 143.332 (10,9%) νέοι 13-24 και 644.742 (12,7%) ενήλικες 18-54.