Το συνέδριο Customer Loyalty Management Conference, που πραγματοποιείται για πρώτη φορά στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza την Τρίτη 19 Νοεμβρίου, πρόκειται να δώσει ερωτήματα σε επίκαιρα ζητήματα που απασχολούν κάθε στέλεχος που σχεδιάζει και υλοποιεί πρωτοβουλίες και προγράμματα με στόχο την πιστότητα πελατών.
Ο Βαγγέλης Καραλής θα αναλύσει το θέμα «GDPR και digital onboarding, προκλήσεις και ευκαιρίες». Ιδιαίτερα, θα αναλυθεί ο τρόπος εφαρμογής του GDPR στα πλαίσια ενός σχήματος επιβράβευσης (loyalty program), καθώς και τα Do’s and Don’ts. Για «Loyalty fraud: Impact and prevention» θα μιλήσει η Φανή Χαρμπή.
Καθώς τα συστήματα πληρωμών εξελίσσονται και θωρακίζονται πιο αποτελεσματικά, επίδοξοι εγκληματίες στρέφουν την προσοχή τους σε θεωρητικά πιο αδύναμα σημεία του κύκλου συναλλαγών. Έτσι, τα σχήματα επιβράβευσης βρίσκονται στο στόχαστρο, αφού οι ψηφιακοί απατεώνες έχουν συνειδητοποιήσει ότι οι μονάδες ανταμοιβής έχουν αξία και είναι εμπορεύσιμες.
Ποιες είναι λοιπόν οι επιπτώσεις του fraud στα loyalty σχήματα και πώς αυτό μπορεί να αντιμετωπιστεί; Επιπλέον, ο Φίλιππος Πασχέντης θα αναφερθεί στο «Best use of Analytics» και πώς ένας οργανισμός μπορεί να μετασχηματιστεί σταδιακά σε «Data Driven Enterprise». Περισσότερα για το συνέδριο στην ιστοσελίδα www.loyaltyconference.gr.