Η σημασία της ψηφιακής εμπειρίας του πελάτη και οι προκλήσεις των επιχειρήσεων, σε επίπεδο customer experience, αποτέλεσαν το αντικείμενο του νέου webcast της EY Ελλάδος με την υποστήριξη της Microsoft, το οποίο μεταδόθηκε την Τρίτη, 22 Μαρτίου.

Ενδεικτικά, συζητήθηκαν οι τάσεις και αλλαγές που καθιστούν την ψηφιακή εμπειρία του πελάτη σημαντική για τις επιχειρήσεις, καθώς 84% των καταναλωτών παγκοσμίως αναφέρουν ότι η εμπειρία που τους προσφέρει μια εταιρεία είναι εξίσου σημαντική με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, ενώ 66% είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερο αν τους προσφέρεται μια καλή καταναλωτική εμπειρία.

Παράλληλα, σχεδόν 7 στους 10 θεωρούν ότι μια εξαιρετική εμπειρία που θα βιώσουν στην επαφή με μια εταιρεία, αυξάνει τις προσδοκίες τους από τις άλλες εταιρείες και brands. Επίσης, παρουσιάστηκε η προσέγγιση της ΕΥ σε θέματα ψηφιακής εμπειρίας του πελάτη, ενώ, σύμφωνα με τους ομιλητές, η ψηφιακή τεχνολογία και η καινοτομία δημιουργούν ευκαιρίες για τη βελτίωση της ζωής των ανθρώπων και τη διαμόρφωση ενός καλύτερου μέλλοντος.