Την Παρασκευή 13 Νοεμβρίου, το Μarketing Week παρουσιάζει το Conversational Marketing Conference, ένα νέο συνέδριο που θα εξετάσει την ταχύτατα ανερχόμενη τάση της one-to-one, αμφίδρομης, προσωποποιημένης επικοινωνίας ανάμεσα στις επιχειρήσεις και τους καταναλωτές. Η ατζέντα του συνεδρίου θα περιλαμβάνει ομιλίες και case studies από την Ελλάδα και το εξωτερικό, γύρω από την ανάπτυξη εφαρμογών φωνητικής εξυπηρέτησης και messaging, την αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης, την εξέλιξη του CRM κ.λπ. Παράλληλα το κοινό θα μάθει ποια είναι τα απαραίτητα resources ώστε να επιδοθεί με επιτυχία στο Conversational Marketing και θα ακούσει εκτιμήσεις και προβλέψεις για το επόμενο διάστημα.
Μέχρι στιγμής έχουν επιβεβαιώσει την παρουσία τους στο συνέδριο με ομιλία οι: Lamberto Ferrara (Cultural & Semiotic Strategist, IPSOS), Rogier Lammers (Commercial Director Central Europe, Cavai) και Charles Cadbury (CEO, Say It Now). Λόγω των περιορισμών που θέτει η πανδημία, το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί εξ ολοκλήρου διαδικτυακά. Περισσότερες πληροφορίες για το συνέδριο είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα http://www.conversationalmarketing.gr