Παρουσία έχουν οι Pernod Ricard, Milk Bar, Kool-Aid και Politico

Σε next big thing στη διαφημιστική προβολή μοιάζει να εξελίσσεται η νέα audio-based social media πλατφόρμα Clubhouse, αν και marketers και content strategists διατηρούν επιφυλάξεις. Πρόκειται για μια audio social media πλατφόρμα, η οποία μπορεί να εμπλέξει τον χρήστη σε μια γκάμα συζητήσεων για διαφορετικά ζητήματα, δηλαδή στη συμμετοχή σε διαδοχικά virtual πάνελ. Η πρόκληση για τους διαφημιζόμενους είναι η έλλειψη διαφημίσεων, αναζητώντας πιθανούς τρόπους για να την αξιοποιήσουν.

Το Clubhouse φιλοξενεί αυτή τη στιγμή, περιεχόμενο από influencers, στους οποίους δίνει τη δυνατότητα να ελέγχουν ποιος μιλάει στα virtual δωμάτιά του, τα οποία δεν προορίζονται ακόμη για hard sales. Επίσης, οι influencers του διατηρούν τον έλεγχο των ομιλούντων και των θεμάτων τους στα virtual stages, ενώ οι συζητήσεις αυτές προωθούνται στο main feed του application με τη δυνατότητα προώθησης σε χρήστες μέσω push alert. Ήδη παρουσία, μέσω των προφίλ τους, στην εφαρμογή έχουν brands, όπως το κονιάκ Martell της Pernod Ricard με τη συμβολή της global marketing content creator, Karen Civil, Milk Bar και Kool-Aid, αλλά και news publishers, όπως το Politico, ενώ, στο παρασκήνιο, περισσότεροι marketers αναζητούν να προχωρήσουν σε σχετικές συμφωνίες.

(Πηγή: DigiDay)