Το Campari υλοποιεί για δεύτερη χρονιά την πρωτοβουλία #CheersForTheCause, καλώντας τους καταναλωτές να δοκιμάσουν το iconic cocktail Negroni και να στηρίξουν το προσωπικό των bars μέσω της μη κερδοσκοπικής εταιρείας Metron Ariston.

Για να συμμετάσχει κανείς στην πρωτοβουλία του Campari θα πρέπει να μοιραστεί από τις 20 Σεπτεμβρίου μέχρι και τις 10 Οκτωβρίου στα social media μια φωτογραφία με το cocktail Negroni συνοδευόμενη από το hashtag #cheersforthecause και mention @camparigreece.

Για κάθε share της φωτογραφίας το Campari θα διαθέτει ένα χρηματικό ποσό στη Metron Ariston. Στόχος είναι να συγκεντρωθεί το μεγαλύτερο tip που δόθηκε ποτέ για το προσωπικό των bars. Για την προβολή της ενέργειας, το Campari δημιούργησε video με τον ambassador του brand, Αποστόλη Τότσικα.