O Managing Director Eamon FitzGerald εξηγεί το crowd-funded μοντέλο της

Η Naked Wines είναι μία ταχέως αναπτυσσόμενη επιχείρηση κρασιού με δραστηριότητα στη Μ. Βρετανία, τις ΗΠΑ και την Αυστραλία. Το επιχειρηματικό της μοντέλο βασίζεται στο social business: οι πελάτες της εταιρείας επενδύουν απευθείας σε ανεξάρτητους οινοπαραγωγούς, με αντάλλαγμα αποκλειστικά κρασιά σε τιμές χονδρικής. O Eamon FitzGerald θα εξηγήσει τον τρόπο που η Naked Wines αξιοποίησε μία e-commerce στρατηγική που βασίζεται στη συνδρομή για να συγκεντρώσει 700.000 νέους πελάτες, να χτίσει μία δυναμική «στρατιά» από 140.000 brand advocates και να επιτύχει κερδοφορία σε 4 μόλις χρόνια, σε μία δύσκολη και βραδυκίνητη αγορά.

Η Naked Wines ιδρύθηκε μέσα στην οικονομική ύφεση, το 2008, και πρόσφατα επιλέχθηκε μεταξύ των «1000 εταιρειών που εμπνέουν τη Μ. Βρετανία», σε σχετική έκθεση του Χρηματιστηρίου του Λονδίνου, με τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες και πιο δυναμικές μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις στη Μ. Βρετανία. Υπενθυμίζεται ότι, το 5th Distance Selling & eCommerce Conference διοργανώνεται και φέτος, από το Marketing Week, σε συνεργασία με την Ελληνική Ένωση Πωλήσεων από Απόσταση και Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ΕΠΑΜ) και τον GRECA – Greek eCommerce Association, στο Αμφιθέατρο – Κέντρο Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας Εξέλιξη, με τίτλο «From Multichannel to Omnichannel: Creating integrated retail experiences».

Περισσότερες πληροφορίες και συμμετοχές: http://www.distanceselling.gr/