Εγκαταλείπει το φορμάτ A3, για λόγους κόστους

Το περιοδικό, που θεωρείται το βασικότερο της διαφημιστικής βιομηχανίας, θα κυκλοφορήσει σε φόρματ μικρότερο του Α3, αλλά μεγαλύτερο του Α4, επιδιώκοντας έτσι τον περιορισμό του κόστους σε εκτύπωση, παραγωγή, διανομή. Επίσης, θα ανασχεδιαστεί σε επίπεδο περιεχομένου δίνοντας προτεραιότητα στην digital εποχή και υιοθετώντας νέα γραμματοσειρά, ενώ η γραμματοσειρά του τίτλου που αποτελεί σήμα κατατεθέν του περιοδικού, θα διατηρηθεί ανέπαφη.

Η όλη στρατηγική προβλέπει επίσης το λανσάρισμα application, το οποίο θα είναι επί πληρωμή, στο Apple Newsstand. Τέλος, αναμένεται ακόμη να ληφθούν τελικές αποφάσεις ως προς τη συχνότητα κυκλοφορίας, τόσο του Campaign, όσο και άλλων κλαδικών τίτλων της εκδοτικής Haymarket.