Η εκστρατεία, με τίτλο «The Michelob Marathon», η οποία δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Dentsu Aegis, αποδεικνύει τη δυνατότητα για εξατομικευμένη διαφημιστική επικοινωνία με βάση το περιεχόμενο που παρακολουθούν οι χρήστες. Για παράδειγμα, η καμπάνια θα απευθύνεται σε δρομείς στο Spotify Free πριν την προπόνησή τους, μόλις βγουν στον δρόμο ή στον στίβο, αλλά και κατά τις στιγμές της αποθεραπείας τους.

Η επικοινωνία θα περιλαμβάνει και custom μηνύματα από τη Michelob, ανάλογα με την τοποθεσία του χρήστη, την ώρα της ημέρας και τον καιρό. Η καμπάνια εγκαινιάζεται σε Μ. Βρετανία και Μεξικό, ενώ το 2020 θα κυκλοφορήσει σε παγκόσμιο επίπεδο. «Είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι που είμαστε το πρώτο brand που χρησιμοποιεί αυτήν την καινοτόμο τεχνολογία σε παγκόσμια κλίμακα στο Spotify.

Με τη Michelob Ultra, θέλουμε να εμπνεύσουμε τον κόσμο να ζει ένα δραστήριο lifestyle και το “Michelob Marathon” και το Spotify αποτελούν μια εξαιρετική πλατφόρμα για αυτόν τον σκοπό», δήλωσε ο Tim Deeks, Marketing Manager της Michelob Ultra.
(Πηγή: Marketingweek.com)