Η σειρά περιλαμβάνει προϊόντα περιποίησης σώματος και προσώπου. Η ταυτότητα και οι συσκευασίες που δημιουργήθηκαν επιτυγχάνουν να εκφράσουν ιδανικά τον φυτικό χαρακτήρα, την αποτελεσματικότητα και την προσιτή τιμή της μάρκας, προσθέτοντας στοιχεία περιποίησης και καλλυντικής ευχαρίστησης.

Όπως δήλωσε η Partner και Creative Director της Milk Λεώνη Γιαγδζόγλου, «η θερμή αποδοχή της Bioten από τους καταναλωτές σε Ελλάδα και εξωτερικό μας χαροποιεί ιδιαίτερα και δικαιώνουν τις μακρόχρονες προσπάθειες των ομάδων της Sarantis και της Milk».