Στο πλαίσιο της νέας καμπάνιας Best 2016 Ever που υπογράφει η W+K Amsterdam

Η εφαρμογή «μεταφράζει» τους συνηθισμένους στόχους που οι άνθρωποι θέτουν στην αρχή της χρονιάς –οι οποίοι συχνά μένουν ανέφικτοι-, σε στόχους με ταξιδιωτικό χαρακτήρα, παροτρύνοντας τους χρήστες σε ταξιδιωτικές κρατήσεις. Η εφαρμογή αποτελεί το επίκεντρο της νέας καμπάνιας «Best 2016 Ever» που έχει λανσάρει το Booking.com, με την υπογραφή της Wieden+Kennedy Amsterdam. Η επικοινωνία περιλαμβάνει τηλεοπτικό σποτ, online και social παρουσία και καταλήγει στην ιστοσελίδα www.best2016ever.com και στο Resolution Translator, το οποίο δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη StinkDigital. Η καμπάνια Best 2016 Ever λανσαρίστηκε σήμερα σε ΗΠΑ και Ηνωμένο Βασίλειο.

«Γνωρίζοντας ότι η νέα χρονιά αποτελεί πάντα μια περίοδο κατά την οποία οι άνθρωποι θέτουν στόχους κάθε είδους, με πολλούς από αυτούς να συνδέονται με ταξίδια, θέλαμε να δημιουργήσουμε κάτι για να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να μάθουν τα πιο ιδιαίτερα μέρη για να επισκεφθούν και να συμβάλλουμε στο να κάνουν τους στόχους τους πραγματικότητα», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Pepijn Rijvers, Chief Marketing Officer της εταιρείας.