H Soho Square Athens αναλαμβάνει τον στρατηγικό και δημιουργικό σχεδιασμό της επικοινωνίας του Betshop, μετά από την ολοκλήρωση του σχετικού spec. H νέα συνεργασία αφορά στον σχεδιασμό και την υλοποίηση 360 επικοινωνιακού πλάνου, σε corporate & προϊοντικό επίπεδο.

Ο Γιώργος Δημητρίου, Chief Marketing Officer του betshop.gr, σχολίασε: « H στοιχηματική αγορά και ο αθλητισμός αλλάζουν άρδην στην μετά Covid-19 πραγματικότητα και καλούμαστε να προσδιορίσουμε εκ νέου το iGaming, αν όχι να εφεύρουμε νέους τρόπους επαφής και επικοινωνίας με τους πελάτες μας. Ως ένα brand σε ραγδαία ανάπτυξη, στην ομάδα της Soho αναγνωρίσαμε τον έμπιστο συνεργάτη που αφουγκράζεται τα “θέλω μας”, με την εμπειρία και τη γνώση που θα μας επιτρέψουν να οδηγήσουμε από κοινού το brand στη νέα εποχή. Είναι χαρά μας που οι δρόμοι μας συναντιόνται και ανυπομονούμε για όσα μας επιφυλάσσει η διαδρομή». O Γιώργος Διαμαντόπουλος, Πρόεδρος της Soho Square, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για την επικείμενη συνεργασία μας με τη Betshop. Και, για τον συγκεκριμένο πελάτη, δεν θα μπορούσαμε να πούμε τίποτα άλλο πέρα από το “κερδίσαμε ένα μεγάλο στοίχημα”».